Jump to content

Bankarska tajna


gentlmanst

Preporučene objave

Poštovani svi, molim Vas hitan savjet.. imam saznanja o neovlaštenom davanju podataka o bankovnom računu. Tim postupkom nekoga iz banke mi je nanesena znatna materijalna šteta. Koliko sam kao laik shvatio to je i kazneno djelo, počinitelja ne znam ali znam tko ga je potaknuo na to nedjelo, i to je više ( više od 3 ) osoba. Kome da se obratim : banci, odvjetniku, USKOK-u?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovani svi, molim Vas hitan savjet.. imam saznanja o neovlaštenom davanju podataka o bankovnom računu. Tim postupkom nekoga iz banke mi je nanesena znatna materijalna šteta. Koliko sam kao laik shvatio to je i kazneno djelo, počinitelja ne znam ali znam tko ga je potaknuo na to nedjelo, i to je više ( više od 3 ) osoba. Kome da se obratim : banci, odvjetniku, USKOK-u?

 

Ovdje može biti više kaznenih djela u pitanju, ovisi i o funkciji/položaju koji obnaša(ju) osoba(e) koje su otkrile taj podatak, kome god su ga već otkrile. Moj savjet vam je da ovo radije prijavite direktno na državno odvjetništvo, pa da si onda oni odmah poslože o kojem se kaznenom djelu radi i u kojem će smjeru ići obrada. Pitanje je dal će policija znati pravilno okvalificirati o kojem je djelu riječ, pogotovo jer je novi KZ izmijenio djela koja bi mogla doći u obzir.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovani!

Prije prijavljivanja kaznenog djela morate se konzultirati sa državnim odvjetnikom jer podnošenje neistinite prijave predstavlja kazneno djelo .Prema tome sa čvrstim dokazima (ne rekla kazala) otići ćete u državno odvjetništvo i savjetovatise da li ima osnova za podnošenje kaznene prijave .Kaznena se prijava može predati usmeno u zapisnik i priložiti dokaze .